Logo ZUT Uczelnia powstała w wyniku połączenia Akademii Rolniczej w Szczecinie i Politechniki Szczecińskiej

Ogłoszenia dla pracowników

Okres Naboru Kto może aplikować? W jakim obszarze? Gdzie szukać informacji o konkursie? 
31.10.2018-14.02.2019 Jednostka naukowa Duże firmy Średnie i małe firmy Mikrofirmy innowacje społeczne, Programy Międzynarodowe Trans-Atlantic Platform Social Innovation (T-AP SI)
18.01.2019-18.03.2019 Uczelnie Jednostka naukowa Naukowcy  Projekt z badaniami przemysłowymi, Programy Krajowe  Dziesiąty konkurs w Programie LIDER
30.11.2018-25.01.2019  konsorcjum uczelni Uczelnie Szkoła wyższa publiczna bądź niepubliczna Konsorcja Jednostka naukowa  dodatkowy element procesu kształcenia na studiach I lub II stopnia, Projekty podnoszące kompetencje, Wsparcie procesu dydaktyki, Programy Krajowe  POWR.03.01.00-IP.08-00-MOC/18 na „Kurs na MOOC”

Przedstawiamy wstępny harmonogram przeprowadzania konkursów przez Narodowe Centrum Nauki w 2019 roku.

Szczegóły na stronie: https://www.ncn.gov.pl/aktualnosci/2018-12-20-harmonogram-konkursow-2019

Rodzaj konkursu 2019
Rozpoczęcie naboru wniosków Zakończenie naboru wniosków Rozstrzygnięcie konkursu (najpóźniej)

OPUS 17

PRELUDIUM 17

15 marca 17 czerwca grudzień 2019 r.
MOZART 15 marca nabór ciągły, wyniki konkursu ogłaszane na bieżąco, począwszy od grudnia 2019 r.

SONATA BIS 9

MAESTRO 11

UWERTURA 4

GRIEG*

17 czerwca 17 września marzec 2020 r.

IDELAB*

17 czerwca 17 września

styczeń 2020 r.

ALPHORN 1 lipca 1 października kwiecień 2020 r.

OPUS 18

PRELUDIUM 18

SONATA 15

DAINA 2

16 września 16 grudnia

czerwiec 2020 r.

SONATINA 4

ETIUDA 8

POLS*

16 grudnia 16 marca 2020 r. wrzesień 2020 r.

MINIATURA 3

nabór ciągły, od 1 kwietnia do 30 września 2019 r.

* konkursy w ramach tzw. funduszy EOG i funduszy norweskich, termin ogłoszenia może ulec zmianie

Szczegółowe informacje na temat warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia poszczególnych konkursów zostaną umieszczone na stronie NCN po zatwierdzeniu odpowiednimi uchwałami Rady Narodowego Centrum Nauki.

* konkursy w ramach tzw. funduszy EOG i funduszy norweskich, termin ogłoszenia może ulec zmianie

Szczegółowe informacje na temat warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia poszczególnych konkursów zostaną umieszczone na stronie NCN po zatwierdzeniu odpowiednimi uchwałami Rady Narodowego Centrum Nauki.

Uczelniane Centrum Informatyki uprzejmie informuje, że ZUT zakupił roczną subskrypcję, w ramach której każdy pracownik oraz student otrzymuje 5 licencji na pakiet MS Office do instalacji na komputerach służbowych oraz domowych, tabletach i komórkach.

Więcej: http://www.zut.edu.pl/zut-pracownicy/aktualnosci/informacje-biezace/article/pakiet-office-365-proplus.html

dr hab. inż.Jarosław JankowskiW wyniku przeprowadzonych wyborów uzupełniających w dniu 20.11.2018 r. senatorem na kadencję 2016-2020 z grupy profesorów i doktorów habilitowanych WI ZUT został wybrany dr hab. inż. Jarosław Jankowski.

Małgorzata Mańkowska
sekretarz WKW

 Dziekan Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w Katedrze Architektury Komputerów i Teleinformatyki

icon ogłoszenie adiunkt KAKiT [486.6K]

 

 Dziekan Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w w Katedrze Inżynierii Oprogramowania

icon ogłoszenie adiunkt KIO [601.9K]

 

 Dziekan Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w Katedrze Systemów Multimedialnych

icon ogłoszenie asystent KSM [680.1K]


Dziekan Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie ogłasza konkurs na stanowisko starszego wykładowcy w Katedrze Inżynierii Systemów Informacyjnych
icon ogłoszenie st. wykł. KISI [575.8K]

 

UWAGA na listy zawierające faktury.

Pliki spakowane w formacie .zip lub .rar udające faktury najczęściej zawierają wirusy. 
Prosimy nie otwierać takich załączników! 

Link: www.zut.edu.pl/.../informacja-uczelnianego-centrum-informatyki

Erasmus plus
 Erasmus plus

W dniach 10-11.05 w Alcalá (Hiszpania) odbyło się kolejne spotkanie w ramach projektu Digital Skills Accelerator (2017-2019).  Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+ - partnerstwa strategiczne  w sektorze szkolnictwa wyższego. DSA należy do  międzynarodowych  projektów polegających na wdrażaniu i upowszechnianiu innowacyjnych rozwiązań i dobrych praktyk w szkolnictwie wyższym. Wydział Informatyki ZUT jest liderem DSA i  głównym koordynatorem działań. W projekt zaangażowany jest zespół dr hab. inż. Przemysława Różewskiego do którego należą również dr Magdalena Kieruzel oraz dr inż. Tomasz Lipczyński. Pozostali partnerzy projektowi to:  Universidad de Alcala (Hiszpania), Canice Consulting Limited (Wielka Brytania),  Momentum Marketing Services (Irlandia) oraz EUCEN: European University Continuing Education Network (Belgia).

Wyniki projektu mają na celu wzmocnienie świadomości studentów co do własnych umiejętności cyfrowych oraz ich dalszego rozwoju. Głównym zadaniem projektu jest określenie zbioru umiejętności cyfrowych, które powinny być traktowane priorytetowo przez obecne i przyszłe rzesze studentów szkół wyższych, oraz stworzenie multimedialnego systemu nauczania dzięki któremu studenci będą mogli samodzielnie rozwijać i wzmacniać swoje umiejętności cyfrowe w określonych obszarach. Całość projektu podzielona jest na trzy obszary główne: raport dotyczący umiejętności cyfrowych, narzędzie do oceny poziomu umiejętności  cyfrowych oraz pakiet narzędziowy  - otwarty, modułowy kurs szkoleniowy umożliwiający studentom  aktualizację umiejętności w kluczowych obszarach

Majowe  spotkanie odbyło się na Uniwersytecie w Alcali  i dotyczyło pierwszego etapu prac projektowych. Poruszone zostały kwestie związane z przygotowywanym raportem w którym zidentyfikowane  zostaną najważniejsze umiejętności  cyfrowe odpowiadające  dzisiejszym  potrzebom zgłaszanym  przez  studentów jak i obecny  rynek pracy. Wszyscy partnerzy przedstawili swoje uwagi,  zgłosili pomysły usprawnienia prac w projekcie, a także zasygnalizowali problemy, które zostały zauważone podczas wykonywania przydzielonych prac. Spotkanie w Hiszpanii było podsumowaniem kilkumiesięcznych badań, a jego wyniki w postaci raportu będą  podstawą  do budowy narzędzia wspierającego ocenę poziomu umiejętności cyfrowych. Kolejne spotkanie w ramach projektu odbędzie się jesienią w Irlandii.  Obecnie trwają prace finalizujące raport, a jego wyniki dostępne będą na stronie internetowej projektu http://www.digitalskillsaccelerator.eu/.

Do 31 marca 2018 r. trwa nabór wniosków w ramach konkursu ministra na nagrody dla nauczycieli akademickich. Nagrody przyznawane są w kategoriach: osiągnięcia naukowe, osiągnięcia dydaktyczne oraz osiągnięcia organizacyjne nauczycieli akademickich.

Zasady przyznawania nagród regulowane są przez rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6 września 2016 r. w sprawie nagród ministra dla nauczycieli akademickich (Dz. U. z 2016 r. poz. 1462): http://dziennikustaw.gov.pl/ du/2016/1462

Zgodnie z treścią rozporządzenia nagrody przyznaje się za:

  1. osiągnięcia naukowe będące podstawą nadania w poprzednim roku kalendarzowym   
    • stopnia naukowego doktora habilitowanego, doktora habilitowanego sztuki;
    • stopnia naukowego doktora lub stopnia doktora sztuki.
  2. osiągnięcia dydaktyczne obejmujące:
    • innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych;
    • nowatorskie przygotowanie materiałów dydaktycznych;
    • autorstwo wybitnych i innowacyjnych podręczników akademickich;
  3. osiągnięcia organizacyjne za działania, które znacząco wpłynęły na poprawę:
    • jakości prowadzonych w uczelni badań naukowych i prac rozwojowych;
    • jakości dydaktyki i kształcenia;
    • współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym, w szczególności za: 1. prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz przedsiębiorców, 2. opracowanie programów kształcenia i doskonalenia zawodowego obejmujących umiejętności niezbędne na rynku pracy;
    • zarządzania uczelnią, w szczególności poprawę jej gospodarki finansowej;
  4. całokształt dorobku obejmujący osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjne nauczycieli akademickich posiadających tytuł naukowy profesora lub tytuł profesora sztuki.

O nagrodę mogą się ubiegać nauczyciele akademiccy posiadający obywatelstwo polskie, w tym pracujący za granicą, oraz cudzoziemcy, którzy w okresie pobytu w Polsce uzyskali omawiane osiągnięcia.

Informacja o konkursie na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego: http://www.nauka.gov.pl/komunikaty/komunikat-w-sprawie-nagrod-ministra-dla-nauczycieli-akademickich_20180130.html

Uczelniane Centrum Informatyki zakupiło nowa wersję licencji programu Matlab: The MathWorks Total Academic Headcount (TAH). Licencja ta umożliwia instalację oprogramowania nie tylko na komputerach należących do Uczelni, ale również na komputerach prywatnych studentów i pracowników. Dodatkową korzyścią jest bardzo duży wybór toolbox’ów.

Więcej na stronie Uczelnianego Centrum Informatyki.

W "Niezbędniku Akademickim” PWN http://niezbednikakademicki.pwn.pl ukazał się poradnik w pigułce na temat prezentacji w języku angielskim przygotowany przez pracownika Wydziału Informatyki dra inż. Piotra Sulikowskiego.

“Niezbędnik Akademicki PWN” to bezpłatne e-czasopismo kierowane do pracowników naukowych i dydaktycznych.